Format renovat i més participació a la XIII Mostra d'Entitats

Dissabte va tenir lloc la XIII edició de la Mostra d’Entitats de Barberà del Vallès a la Plaça de la Vila. Una trobada del teixit associatiu de la ciutat que en l’edició d’aquest 2023 s’ha renovat. Enguany s’ha convertit en una única jornada, intensa i plena d’activitats organitzades per les 32 entitats barberenques que han format part de la festa.
El regidor de Participació Ciutadana, el Joan Muñoz, ha reconegut que feia anys que volien fer un canvi de format i es va decidir retallar sobretot “perquè per moltes de les entitats un cap de setmana sencer són moltes hores a la plaça de la Vila i molts torns de gent que, moltes vegades les entitats, no tenen”.
Des de Ràdio Barberà vam formar part també de la jornada. Així, durant dissabte al matí, algunes de les entitats presents a la XIII Mostra d’Entitats van passar pels nostres micròfons per explicar-nos amb més detall la tasca que fan des de les seves entitats i associacions.
A continuació podeu escoltar el programa especial sencer que es va emetre a Ràdio Barberà dissabte 28 d'octubre:





