El 30 de juny comença l’estiu a Ràdio Barberà

S’acaba el curs, apreta la calor i la temporada 2024-2025 de Ràdio Barberà dona pas a una programació especial per l’estiu.
A partir del dilluns 30 de juny, la majoria dels programes habituals – de producció pròpia, fets per persones col·laboradores o produïts per altres emissores de La Xarxa – agafen unes merescudes vacances. No obstant això, Ràdio Barberà es manté en antena amb informació de proximitat, entreteniment i programes culturals durant els mesos de juliol i agost.
Magazins refrescants
Una temporada més dins aquesta graella diferent i més reduïda destaca la versió estiuenca del nostre magazín matinal, el ‘Bon estiu, Barberà!’. L’objectiu de l’espai serà el mateix que durant tot el curs: informar, entretenir i acompanyar. Ho farem, com sempre, amb especial atenció a tot el més proper, però amb noves seccions i un horari diferent (d’11 a 13 h). A més, també torna l''Obert per vacances', el magazín d’estiu produït per les ràdios locals de La Xarxa.
Actualitat propera
En clau informativa, els Butlletins informatius i el 98.1 Notícies us mantindran al dia de tot el que passi a la ciutat i a la comarca durant el mes de juliol. Per complementar aquesta mirada més local, també continuaran en antena les diferents edicions del Notícies en Xarxa, especialment la del Migdia que no farà cap pausa estiuenca.
Cultura incombustible
A més, alguns dels programes culturals fets per col·laboradors de Ràdio Barberà no fan aturada estiuenca o ens proposen recordar els seus millors moments. És el cas de La Llanterna Màgica d’en Jordi Tarradas, el Còctel Musical del Manel Palacios, El Rock-òdrom del Cesar Rojas o el Cocodril Club de l’Albert Malla.
Pots consultar tots els detalls a continuació:
Programació especial d'estiu 2025 (A partir del 30 de juny)
De dilluns a divendres
De 7h a 9h - Notícies en Xarxa Matí (fins l’11 de juliol i torna l’1 de setembre)
De 9h a 11h – Obert per vacances (a partir del 14 de juliol fins el 29 d’agost)
11h - Butlletí Informatiu (fins al 25 de juliol)
De 11h a 13h – Bon estiu, Barberà! (fins al 25 de juliol)
13h – 98.1 Notícies (fins al 25 de juliol)
De 14h a 15h – Notícies en Xarxa Migdia
De 17h a 19h – Reemissió Bon estiu, Barberà! (fins al 25 de juliol)
De 19h a 20h – Noticies en Xarxa Vespre (fins l’11 de juliol i torna l’1 de setembre)
20h- Reemissió 98.1 Notícies (fins al 25 de juliol)
Dilluns a les 21h - La Llanterna Màgica
Dilluns a les 23h - El Rock-òdrom
Dimarts a les 22h Còctel Musical
Dijous a les 22h - Cocodril Club
Divendres a les 23h - Rock'n'Classics
Dissabte i diumenge
De 9h a 10h – Resum de la setmana 98.1 Notícies (fins al 27 de juliol)


