El DJ barberenc Arnau Raya estrena cançó

Demà l'Ateneu de Barberà acull la festa de presentació que ha preparat el DJ barberenc Arnau Raya per presentar la seva nova cançó -la segona- 'On volem estar', que es publicarà oficialment dissabte i que demà durant la festa podreu conèixer. Aquest dijous, el músic ha aprofitat l'entrevista al magazín 'Bon dia, Barberà! per fer-nos un petit tast.
Raya ha explicat que li va agafant el gust a escriure cançons, tot i que "encara quedar molta feina per fer" i que en aquest cas "algunes parts han sigut més fàcils i més ràpides, i d'altres que han costat més i que ha sigut un treball d'anar picant pedra".
A continuació podeu escoltar l'entrevista sencera amb l'Arnau Raya, que ha tingut lloc aquest dijous al magazín 'Bon dia, Barberà!':





