Los Mambo Jambo fan vibrar el TMC

Informació Local

Aquest passat dissabte, 20 d'abril, la música va ser la protagonista al Teatre Municipal Cooperativa amb el concert de Los Mambo Jambo que van impregnar la seva energia a tot públic barbarenc.

Accedir a la galeria d'imatges

Dani Nel·lo al saxofon, Dani Baraldés a la guitarra, Ivan Kovacevic al contrabaix i Anton Jarl a la bateria van delectar el TMC amb un repertori de temes, tant del disc "Exotic Rendezvous" com de la resta de la seva trajectòria.

El rock'n'roll, rhythm & blues, jazz i swing es van apoderar de l'equipament barbarenc i van fer vibrar el públic amb l'originalitat i segell propi d'aquesta formació que viu amb passió cada tema a sobre de l'escenari.

I és que cada instrument agafa el seu propi protagonisme en un o altre moment de l'actuació, reflectint la qualitat de cadascun dels músics que no és d'estranyar donada la seva experiència i currículums.

El concert de Los Mambo Jambo va tenir una segona part que va comptar amb la col·laboració d'alumnat de l'Escola Municipal de Música de Barberà del Vallès, que en format de big band va participar en la interpretació de diversos temes. Dies previs al concert la formació ha dut a terme diverses sessions d'assaig amb els i les alumnes que han valorat molt positivament.

A continuació podeu escoltar l'entrevista amb en Dani Nel·lo:

Notícies relacionades