El jovent de Barberà gaudeix de la música dels "Concerts confinats"

Informació local

Avui dimarts, 28 d'abril, tornen els "Concerts confinats" impulsats pels serveis socioeducatius per adolescents i joves de Barberà del Vallès. Aquesta iniciativa es basa en una programació de sessions musicals en streaming formada pel jovent artista del nostre municipi que es transmet en directe a través de cadascun dels comptes d'Instagram de les persones artistes i grups musicals participants.

La programació es va iniciar el passat 23 d'abril aprofitant la diada de Sant Jordi, amb l’actuació de Potomba Timba Flamenca, i ara les sessions es duran a terme tots els dimarts i dijous a les 20.15h. A més, el públic que segueix els diversos espectacles pot interactuar amb els i les artistes amb missatges a través del directe d’Instagram. L'objectiu és donar a conèixer el talent artístic juvenil de Barberà del Vallès, trencar amb l'aïllament i promoure la creació del jovent.

Aquest vespre serà el torn d'Idoia Sánchez del grup "Las niñas perdidas" i el proper dijous 30 d'abril es podrà gaudir de la música del Dj Arnau Raya. LA setmana vinent estan programades les actuacions de Biromes servos (@biromes.servos), dimarts 5 de maig i de DJ Hatt3r (@dj_hatt3r), dijous 7 de maig.

Des del servei socioeducatiu per adolescents i joves de Barberà del Vallès s'informa que totes aquelles persones que tinguin un grup de música o toquin un instrument i vulguin participar als "Concerts confinats" només cal que escriguin al compte d'Instagram @joves.barbera.

Notícies relacionades