La periodista Aina Torres reivindica la figura de Montserrat Roig

Una vintena de barbarencs i barbarenques van poder conèixer les principals característiques del llibre i com ha estat el procés de creació.
“Montserrat Roig. La memòria viva” aprofundeix en la vida i l'obra de l’escriptora a través de la literatura, el feminisme, el periodisme i la memòria històrica. El resultat és un homenatge emotiu alhora que una reivindicació necessària de la plena vigència literària, social i política d'una veu imprescindible per entendre el passat i enfocar el futur.

Un altre dels aspectes que s’accentuen a l’obra és l’acèrrima defensa de Montserrat Roig del món de la cultura i la importància que li donava a la influencia i valor que aquesta té en la resta dels àmbits de la societat.
L’acte va cloure amb la intervenció d’algunes de les persones assistents i posteriorment Aina Torres va signar diversos exemplars del seu llibre.
